הריון – מכינים את הגוף

תמיד אמרו לנו שהריון זה הדבר הכי טבעי שיש, זו לא מחלה, זו בריאות וזה יבוא כשיבוא…. אז, אני רוצה לומר לכם. זה נכון, אבל משום שאנו חיים באורח חיים כל כך עמוס, ואין לנו זמן לעצמינו, אלא לקריירות שלנו, ללימודים, ובין כל זה למצוא בן זוג כדי שיהיה עם מי להקים משפחה.  בנות מגיעות לסוף שנות העשרים – תחילת השלושים וחושבות: יופי, עכשיו ילדים!עובר חודש, חודשיים, חצי שנה, אבל הריון אין עדיין.

לפני שאתן פונות למרפאת פריון:

  • האם בדקתם לאחרונה את מצב בריאותכם??
  • האם אתם אוכלים טוב? האם אתן בריאות ואתם בריאים???
  • האם המחזורים סדירים בלי כאבים קיצוניים ודימודים משתנים,
  • האם אתם רגועים או עצבניים??
  • איך נראה היום שלכם: מצאת החמה עד צאת הנשמה???

זה הזמן לעשות סדר ולבחון מה ניתן לעשות לפני התערבות מסיבית של הורמונים. זו תמיד אופציה קיימת, במידה ושום דבר אחר לא עוזר.

 יש להכין את הגוף, לחזק את הרחם, כדי שתוכל לחבוק הריון בקלות. גוף עייף וחלש לא יחזיק הריון גם אם יזריקו לו אותו.
קחו 3-6 חודשים ובדקו מה מהדברים הבאים אתם יכולים לעשות:

  1. לאכול מסודר: 3 ארוחות ביום. 2 ארוחות ביניים. סנדוויץ אינו ארוחה (רק אם אין ברירה מידי פעם). תדאגו לבשל בערבים או בסו"ש ותנו לעצמכם שפע ויטמינים ומנרלים מהאוכל שיחזקו אתכם וירגיעו את הגוף.
  2. שתו מים. טבעיים. לא בטעמים, לא בצבעים, ואל תספרו לי שמים לא טעימים. נקיון פנימי מתחיל במים ואי אפשר להחליף אותו בקולה או בספרייט ואפילו לא במיץ תפוזים. תשכחו מהויטמין סי, זה רק תירוץ לשתות מיץ ולא מים.
    לגברים: אלכוהול אינו תורם לאיכות הזרע, וגם סיגריות לא! זה לא אומר שמעשנים אין להם ילדים, אבל זה גורם מקשה שנערם כתוספת על שאר הגורמים האחרים. להפחית בעישון ולצמצם (מאד) באלכוהול.
  1. בדקו כמה קפה אתם שותים. יותר משלוש כוסות?? זה אומר שאתם עייפים יותר מידי וצריכים קופאין כדי להתעורר, וזה גם אומר שאתם מאבדים מינרלים בכמויות ולא דואגים לחדש את המאגרים. חייבים להוריד ל2-3 כוסות ביום מכסימום. רצוי להוריד בהדרגה: כל 4 ימים 1/2 כוס עד לכמות הדרושה. הקופאין ממכר ועלול לגרום לכאבי ראש וגוף כאשר מפחיתים את כמותו בבת אחת.
  2. אכלו לאט ובסבלנות. אוכל אינו מתעכל או נספג טוב אם אוכלים אותו מהר. עדיף לאכול חצי כמות בלבד שלעסתם לאט ובסבלנות. כך תפיקו יותר תכנים מהמזון ויותר שובע אפילו מהכמות הקטנה.
  3. האם יש לכם מצבים בריאותיים שחוזרים על עצמם?? דלקות בדרכי השתן,  מגרנות, עצירויות, נטיה למחלות חורף, אלרגיות, מחזורים קשים וכדומה?? עם הכוונה נכונה תוכלו להפטר מרוב הבעיות (כן, כן, זה לא כרוני, אין דבר כזה…) ולשפר את החוסן של הגוף. זוהי ערובה טובה להריון מהיר וקל.
  4. כולן יודעות שצריך לקחת חומצה פולית. למה רק חומצה פולית ולא מולטי ויטמינים ומנרלים המתאימים להריון? דוקא זה יתמוך בבריאות ובכוח שלכן מאד ויעזור לגוף להשלים חסרים קיימים בכל התחומים: ברזל, סידן, אבץ ויטמיני בי ועוד. הפורמולות הללו מכילו בנוסף גם כמות מספקת של חומצה פולית, ולא תצטרכו לקחת אותו בנפרד.
  5. מתי יצאתם לחופש לאחרונה?? מרגישים שחוקים?? נצלו ימי חופש, גם אם זה רק סופ"ש, קחו פסק זמן לאינטימיות מרגיעה. יהיה נחמד לעשות אהבה ולא להרגיש כמו מכונת מין לייצור ילדים.
  6. ההורים או החמות מציקים או לוחצים?? תנו להם לבשל עבורכם, בטענה שלכם אין זמן, ואם הם ישתתפו במאמץ, גם הנכדים יגיעו מהר יותר…

זכרו: אפשר לעשות המון המון לפני שמגיעים לתהליכים כל כך קיצוניים. בקשו עזרה במקומות הפשוטים יותר. תתפלאו כמה מהר יכולות הבעיות הגדולות האלו להיעלם…